2014 m. gegužės 14 d., trečiadienis

tai dar ir intelektą išsityriau


nuostabioji o dar šiandien teatro kiemelyje su kolega, aktoriumi ir administratoriumi juokėmės iš nesąmonių toki,ų kaip aš lady gaga, nes keistai rengiuos, nes turiu sovietinį turistą arba kad administratorius turi draugą mediką, bet vis tiek nesveikas arba visokių triukų su rankų paspaudimais, kai vėliau atėjęs kitas aktoriaus šiaip iš mandagumo rankas visiems spaudė sveikindamas, o aš tuo tarpu, manau, labai jam stipriai traiškiau jo vargšę rankelę iš tos įtampos, kad reik kažkaip normaliai paspaust tą sumautą ranką, tai tada vis tiek lievai gaunas ir po to vėliau mes ten dar iš kažko juokėmės, kai tas aktorius klausia manęs, o ko aš juokiaus iš to ankstesnio pokšto, apie draugą mediką, ir aš vietoj to, kad ką nors atsakyčiau, tiesiog pradėjau galvoti, velnias, o kas čia tokio juoktis iš šito? tipo jei juokiaus, aš jau nevisprotė? ne ne, dar geriau - juokiaus, nes flirtuoju? tai kad būčiau neapkaltinta flirtavimu turiu būti santūri, kaip kunigas? kaip mane išmuša iš vėžių tokie dalykai.


tai kur tada tas briliantinis intelektas, kad jį kur?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą