2014 m. vasario 19 d., trečiadienis

pirmas įrašas šitame puikiame tinkliarašyje

rusų dramos teatre pradėjau sukiotis gruodžio pabaigoje, iškart po to, kai nunešusi savo juokingą cv ir balso tonu įrodžiau, kad noriu dirbti. oficialiai man už sukiojimasi ten pradėjo mokėti tik sausį. gudrūs bestijos. jau dirbu beveik kaip du mėnesius. dabar jie suktai paslaptingos bestijos. šypsosi, bet niekada negali žinoti, ar peilio už nugaros nelaiko. kol nepažįsti, visko gali tikėtis. tad laikausi šią akimirką tokios politikos. kai tik atėjau buvau labai laiminga ir blablabla. mano kolega vėliau man sako, pagaliau nusiėmei savo rožinius akinius. bet su rožiniais akiniais viskas milijoną kartų geriau nei be jų. noriu būt su tais rožiniais akiniais, bet dabar aš juos kažkur pametusi. damn.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą