2014 m. gegužės 19 d., pirmadienis

sezono uždarymas

vakar įvyko oficialus sezono uždarymas ir neoficialus vakarėlis po jo. apie tą vakarėlį nebūčiau sužinojus, jei su kolega vos išėjus iš teatro, kur turėjom skirstytis savais keliais, nebūtume sustoję pašnekėt. man namo kažkaip nesinorėjo, tai net galvojom, kad gal kur alaus nuėjus, kai pro šalį eidama aktorė pakvietė ateit į tūsą mažojoje salėje. mano kolega nebuvo toks entuziastingas pasirašyti šiam pasiūlymui, bet aš buvau, nes kokia ten mano patirtis su tais jų vakarėliais bebūtų, kažkaip tikiu, kad dar viskas gali būt zjbs. jis man sako, tai prisiplak prie ko nors daug šnekančio, dayvausi, bet nereiks daug šnekėti pradžiai. nueinu aš į tą jų tūsą, o ten dešimt žmonių su mini staliuku. įpila man vyno, vynas tas su arkliais, prastas, bet gerai lenda. stoviu. nananana. aktorius manęs kažko paklausia, aš atsakau. toliau stoviu nananana. jis vėl pasisuka. kažkuo persimetame. tada aš jam padėkojau, kad per praeitą vakarėlį jis prie vaitkaus pasakė, kad mane reik į mokslus išsiųsti. ir tada šnekėjom, kodėl čia prasti apšvietėjai. vėliau aš dar kažko klausinėjau, o jis noriai pasakojo, vėliau prisijungė dar vienas aktorius, po to jis nuėjo, tada prisijungė balerūnas ir karts nuo karto dar prisijungdavo labai trumpam dar vienas aktorius, kuris, mano galva, kažkaip keistai (bet pozityviai) į mane žiūrėjo. vėliau aš nuėjau ir kitus paplepinau. vienam bičui sakau, tai kaip sekėsi moterų tualete ir tada jis man, moterų tualetas? va ten eini pasuki, bet labai tamsu, einam aš tau parodysiu ir nuveda mane į tualetą. moterų tualetai tobula tema trumpam pokalbiui su nepažįstamuoju. o vėlau išėjau, nes nuobodoka pasidarė ir pati kiek pavargus. naktį sapnuoju aš tuos žmones, sapnuoju lempas, scenas, spektaklius, kažkokius santykius ne santykius. ryte kaip zombis nueinu prie veidrodžio, išsišiepiu, o ten tarp priekinių dviejų dantų kažkoks lapas įstrigęs. atminty atkapsčiau, kad nuo pietų. vadinas, visą vakarą su juo buvau pasipuošus. tikiuosi, išsižiojusi šypsojausi nedaug. bet dabar suprantu, ko tas vienas aktorius keistai žiūrėjo.


1 komentaras: