2014 m. spalio 2 d., ketvirtadienis

evil dub

šiąnakt miegojau keistai ir sapnavau vilių, vaikiną, kuris prieš karaliui lyrui pasirodžius viešumoj patvarkė mūsų klaidas, kuris galbūt dirbs teatre puse etatu ir kuris yra tokių keistų veido bruožų, kad mane šiek tiek verčia iš kojų. tas verčia iš kojų, tai iš tikrųjų tas kelias dienas sumaišė man protą neblogai. sapnavau, kad vedžiau spektaklį ir jo metu iš kaži kur užsidegė ne vietoj šviesos, jau aiškinu bendradarbiui, kad nueitų sutvarkyti, bet žiūriu, ėmė ir susitvarkė. pamaniau, kad greičiausiai vilius. po spektaklio išėjau į kiemą, ieškodama jo, bet vos iškišus galvą į lauką ir tolumoje pastebėjus bendradarbį šnekant su juo, susijaudinau ir apsimečiau, kad nemačiau ir ėmiau eiti lauk iš teatro. pajutau, kad vilius pradėjo eiti paskui, lyg bandydamas pasivyti, bet aš ėjau skresgatviais, kampais, ratais ir kvadratais bandydama lyg jį priversti labiau iki manęs atbėgti, lyg pati pabėgti. kol sustojus prie kažkokios kavinės (vis dar jaučiau, kad jis netoli), atsiliepiu telefonu ir jis man sako "jeigu tu taip žaidi, tada tu man neįdomi". jis apsisuka ir nueina.

tai visą dieną šiandien tik apie tai ir tegalvoju. nes paskutiniu metu per savo kvailus ir neapgalvotus "žaidimus" susišiku santykius.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą