2014 m. balandžio 13 d., sekmadienis

WHAT THE FUCK kažkur iš praėjusių mėnesių

jau kokia savaitė kaip tarp mūsų pradėjo trintis toks bičas, ale būsimas bendradarbis. faktas tas, kad jis atsidūrė teatre per pažįstamus. jo tėvai paprašė mano viršininko jį įdarbint. tai jis dabar čia stumdos. lopų lopas. su kolega svarstom: arba jis kokių pigų narkotikų prisirijęs, arba šiaip mažo protelio. kažkur išskridęs. į lopų karalystę. jam kokie dvim, spuoguotas, veido išraiška it su kuolu per galvą trenktas, kalba lėtai, o dar lėčiau mąsto. sėdim kažkurią dieną pulte, o jis tokį šūstrą primest pradėjo. pagavau, kad kabina. ir tai dar būtų nieko, bet šian jis man išėjus iš darbo skambint pradėjo (buvau kine tuo metu) ir sms parašė, kad tipo kviečia susitikt ir pavalgyt arba į coffee inną kavos išgert, aš kai jam atskambinau po filmo, sakau, tai nesuprantu ko tu nori, tipo mane į pasimatymą kvieti? jis man, nu galima ir taip pavadinti, aš jam sakau, aš su bendradarbiais į pasimatymus nevaikštau ir jokių santykių nepalaikau ir iš vis santykių dabar jokių man čia nereikia ir blablabla. blet, apšalau. kas per šūduva, mąstau. atvarė per tėvus į teatrą ir panos sau ieško. ot lopas, negaliu. drąsus bestija. ir baisiausia, kad vėliau gavau dar vieną jo sms: "sorry reikejo geriau issitikint : ) as vistiek snd dar kantriai palauksiu jei netycia apsigalvotum".

žmogui visai su galva negerai.

o pikta tai žinot dėl ko? dėl to, kad niekas kitas nedrįsta pakviest į pasimatymą tik tokie lopai, kurie net laido suvyniot per savaitę neišmoksta. pikta, nes jie mano, aš esu jų verta, kad viskas čia ZJBS


blet nekenčiu lopų


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą